Monday, September 5, 2011

" pimpin "

" malam kelmarin kita berbicara berdua tentang masa akan datang untuk dunia kita . sebelum ni aku tak pernah pun terfikir akan sejauh itu , sebab aku pasti yang kau mungkin tidak akan memikirkan sejauh tu juga . tapi setelah kau katakan , tergamam aku . terdiam juga aku , sumpah kau membuatkan aku terasa takut walaupun kadang pernah aku fikirkan benda tu seperti masa lampau lalu . tak sangka , kau katakan jugak pada aku tentang perkara tu . sungguh aku terasa terharu gila sebab bukan senang seseorang lelaki tu mahu katakan tentang perkara tersebut .

aku harap sangat kita berdua pegang janji janji kita berdua seperti apa yang telah kita janjikan . janji aku pada engkau sampai kini aku pegang dan aku akan bawa bersama sama sampai bila bila semampu yang bole . kadang aku sendiri takut dengan apa yang akan datang ni . makin hari makin takut aku di buatnya . berkali juga kau terang dan tenangkan perasaan aku . usah dilayankan dengan apa yang aku rasakan , tapi mana mungkin . aku takut kau pergi tinggalkan aku sekali lagi aku akan rapuh jatuh sakit . kalau lah boleh aku harap sangat yang engkau laki laki yang terakhir dalam hidup aku .

aku dah tidak sanggup lagi mahu merasakan seperti waktu lalu , aku harap kau pimpin aku kau bawak aku ke dalam dunia kau tu pegang sampai bila bila . biar aku gembira biar aku tawa biar aku sedih biar aku sakit semuanya pada kau saja , kau saja . kalau lah ada mesin teknologi yang bisa mengetahu hati dan perasaan seseorang manusia itu , aku sanggup beli dan tunjukkan bagaimana perasaan dan hati aku pada engkau . aku rasa lebih tinggi dari menara klcc tu , lebih tinggi sangat .

sayang aku pada engkau hanya engkau dan tuhan saja yang mengetahuinya bagaimana . aku sayang kau , kbye " .

#iloveyou

No comments:

Post a Comment