Thursday, September 15, 2011

" DUA BULAN KITA "

" aku suka betul bila kau pegang erat tangan aku dengan sekuatnya . aku dapat rasakan apa yang ada dalam dada kau . dan aku suka betul bila saat kau bertentang mata dengan aku dengan tajamnya . sebab aku dapat rasakan sesuatu dari anak mata kau yang kecil tu . dalam diam hati aku berbisik , indah . aku nampak indah dalam biji mata kau tu , terlalu jujur . perkara yang menjadi hobi kau ialah bisik pada telinga aku ' baby , i love you ' . eh , suka aku dengan apa yang kau lakukan . comel sangat lah , ye comel . comel macam kangaroo yang kau suka sangat kan tu .

setipa kali bersama pasti kau akan tanyakan adakah aku rindu kan kau lagi tak ? aku sayang kan kau ? pertanyaan tu tak akan putus putus kalau aku tidak menjawabnya . tapi sering kali aku akan menjawab tidak . tapi dalam hati aku siapa saja yang tahu yang aku selalu teriak , oiii aku rindukan siapa engkau . aku terlalu sayangkan siapa engkau tu . saja aku menyakat hati kau tu .

sayang aku pada engkau lebih tinggi dari menara klcc yang tersegam indah di kota kuala lumpur tu . tapi lagi tersegam indah lagi kasig syaang dan cinta aku pada kau yang tersemat rapi terpahat dalam hati aku ni . hebat kan ? heehe . poyo , tu je aku mampu kata kan .

eh pakwe , selamat ulangbulan dua bulan untuk kita tau . terima kasih untuk apa yang telah kau lakukan pada aku . aku tak mahu sia sia akan siapa engkau . sayang aku pada engkau macam pumba pumba yang omel tahu . hewhew . eh sudah lah , malas nak taip lagi . kbye " .

#happy two month baby , iloveyou !

No comments:

Post a Comment