Saturday, September 3, 2011

" LEBIH HEBAT DARI KATA KATA "

" kau tahu tak kau membuatkan aku sendiri tak tahu nak tuliskan apa apa mengenai siapa diri kau tu . sayang aku pada engkau hebat sekali begitu juga dari diri kau tu . sumpah aku terasa betul betul dekat dengan diri kau tu , sungguh aku tersa hidup dalam hubungan kita ni . weh dude , serious aku tak tahu nak tulis apa ni . yang aku tahu dalam hati ni aku sayangkan kau tu sangat sangat doe .

kan betul apa yang aku bilangkan pada tempoh hari , diri kau tu serupa sebijik dengan perangai aku . apa yang aku terlintas dan ada dalam hati ni kau lakukan , kau katakan dan kau fikirkan sama macam aku sendiri . kau buatkan aku sampai terkedu bila aku lihat kau sebegitu . fuhh !

aku harap kita dua pegang janji janji kita sama sama seperti pada malam kita satu purnama yang lalu . kau nak kita serious kan ? ok kita serious sekarang . tahun ni aku beraya ada engkau terima kasih bebanyak . aku hargai kau tu dude . haihhh sayang , sumpah aku sayangkan kau . terasa macam semalam je aku mulakan hubungan dengan kau tu , wee . mmuahhh sikit :* "

*azick , iloveyousomuch !

No comments:

Post a Comment