Sunday, August 7, 2011

" HIDUP KAU PADA AKU "



" sayang betul aku pada engkau nih . sampaikan kau sendiri tahu bukan yang aku sudah jenuh dan penat tuk perkatakan kata kata rindu , sayang , cinta semuanya pada engkau tuh . tapi , mungkin aku penat hanya di bibir saja . jenuh dan penat aku dari hati semuanya tidak pernah dan harap ianya tidak akan sesekali .

entah mengapa untuk kali ini aku merasakan akan kelainan , ye lain sesangat . aku terasa benar benar hidup dalam jiwa dan hati engkau . aku terasa benar benar selesa dan tenang bila bersama berdampingan dengan engkau . eh , kau rasakan perkara yang sama tidak ? ok , sungguh aku dah tahu jawapannya juga . saja aku persoalkan kembali . agar kau benar benar juga rasakan perkara yang serupa .

kadang , benci benar aku bila pancul kan perkataan rindu ni . mahu saja di siat siat kan mulut ni dengan apa saja sekali pun . bibir ni , tidak henti henti ucapkan perkataan rindu pada engkau . lagi aku diam , lagi mahu diperkatakan . geram , benar terasa geram . apa punya perasaan kau bagi sama aku kali ni ? jahanam .

kau tak perlu risau akan apa apa terhadap diri aku . dengan cara kau macam itu sekali pun aku kira sudah bersyukur . aku tidak minta apa apa yang karut mengarut pada engkau tu . ada kau saja pun aku rasa boleh jalan dah .

sayang aku hanya pada engkau . sayang aku hanya engkau saja yang tahu . aku sayangkan engkau kerana siapa diri engkau tu ha . hanya engkau saja yang sedang berpenghuni diam diam dalam lubuk hati kecil aku ni . kau jangan pergi mana mana ya , kau bertapa dalam hati aku dengan mendalam tau .

terima kasih sebab kau sudi hadir dalam hidup aku
terima kasih kau berikan sayang dan kasih kau pada aku
dan terima kasih sebab membuatkan aku hidup dalam hidup engkau .

maaf , kali ini punya ayat aku tak tahu nak cakap macam mana
sebab kasih sayang kau tu lagi hebat rasanya dari kata kata aku ni "

*awak duduk dediam dalam hati saya tau . sayang & cinta diri awak tu . muah muah !

No comments:

Post a Comment