Sunday, July 31, 2011

" JANGAN BERDENGKI " .

" jika diikutkan pada kata hati aku sekarang , aku doa banyak banyak moga jangan satu hari nanti kau hadir dalam hidup aku dengan kata kata penyesalan kau tu . dari dulu sampai sekarang aku berdoa dengan benda yang sama . lagi kau datang , lagi aku rapuh . lagi aku bersama di sisi seseorang , lagi aku semakin rapuh dan bercelaru .

tolonglah jangan kau bikin riuh dalam hati aku untuk sekali lagi . biar rindu aku , sayang aku pada engkau yang lalu itu pergi . tidak perlu untuk kau hadir sekali lagi dan ucapkan perkara yang serupa . kalau waktu aku sendirian memerlukan akan diri kau waktu itu tidak mengapa . ini kan pula aku sedang berbahagia sama seseorang sekarang .

jika dulu kau yang aku rindu , kau yang aku sayang dan kau yang aku perlukan waktu itu kenapa kau tidak cuba untuk menghargai siapa aku ? dan kenapa harus sekarang kau tampil tuk memberi balasan perasaan aku terhadap kau pada aku semula seperti sekarang ? jangan , tolonglah jangan . kau tidak pernah tahu bagaimana perasaan aku terhadap engkau sewaktu kau pergi tinggalkan aku terkapai kapai sendirian begini . seksanya rasa kau memang tak pernah ambil peduli .

kau tinggalkan aku dengan janji janji kosong kau , kau tingglakan aku dengan aku tersedu hati sendirian di sini . biar , janji aku tidak mahu pulang ke arah jalan kita yang dulu . hidup kita ada wujud akan karma , dan aku percaya akan semua itu . sudah , rindu kau , sayang kau pada aku lebih baik kau ambil kembali semula dan angkat pergi . biar kita pejam mata bersama dengan apa yang kita rasa untuk satu perasaan lalu " .

*cilakanyapunyaperasaanini .

No comments:

Post a Comment