Tuesday, August 9, 2011



" sudah berapa hari bibir aku ini tidak mengucapkan yang aku rindukan akan engkau . kecuali jika kau bertanyakan sendiri sama aku , baru aku akan jawab ya . cuma aku saja tidak mahu ucapkan perkataan yang serupa , agar kau tidak muak dengan kata kata yang aku lemparkan untuk tiap tiap hai sama kau .

bila kita pendam , pendam dan pendamkan dengan apa yang kita rasakan sesuatu dari lubuk hati kecil kita ni , lama lama ianya akan meletus juga . ah , air mata yang menemani aku . entah mengapa jadi sama aku untuk malam ini . rindunya ya amat ! lebih dari kata kata aku semua ni .

kalau kau ada sama aku , aku culik kau kemudian ikat kau bawak lari tak mahu kasi kau pulang . haihhh entah lah . sungguh aku rindukan kau gile " .

*aku rindu kau nyet nyet . <3

No comments:

Post a Comment