Monday, November 8, 2010

TAWAR

Kau percaya atau tidak jika aku menyatakan
Bahawa dalam hati serta diri aku kosong
Yang tidak bisa mengungkapkan suatu perkataan
Jika direnung pada anak mata aku ini
Bisa tidak kamu rasakannya
Dan kamu jelaskan pada aku apa yang ada dalamnya ?

Kadang itu , sudah puas aku berlari lari dengan semua ini
Sepertinya aku tidak punya terjadi apa apa
Sepertinyta aku ini hanya biasa
Jenuh , sungguh jenuh aku bermain dengan ini
Apa bisa ku berbicara dan bagaimana .

Ada suatu hari itu ,
Bila sekali ianya terlintas difikran ,
Aku menarik nafas dengan pantas
Hati berdetak , jantung berdegup kencang
Ianya secara tiba tiba
Aku merasakannya kepenatan
Sepertinya aku melari kan diri dari sesuatu .

Sampai kapan lagi mahu begini
Sampai kapan membiarkan jiwa basi

No comments:

Post a Comment