Wednesday, October 13, 2010

BISA



kata kata , ucapan serta bisikan kamu
sungguh saya rindukannya .
maaf , sekali lagi saya meminta maaf
saya tidak bisa menipu diri ini
yang saya teramat merindui diri anda
benar .

terasa diri ini sungguh bodoh
tidak tahu mengapa , kenapa dan apa yang sebenarnya berlaku ?
hati sejuk menjadi beku
menjadi kan diri terkaku
apa kau mengerti apa yang tersirat di hati ku ?
saya menjadi takut akan rindu
kata kata tidak bisa terungkap pada bibir
kerna hati tidak sama dengan apa yang diungkap kan .
lantas saya menjadi bimbang
ianya hanya mimpi belaka ?

kadang hati ini terasa brengsek
adakah ianya hanya dusta ?
mainan semata mata ?
atau hanya mengikut perasaan ?
tapi perasaan itu hidup di jiwa
tapi juga tidak punya apa .

jika boleh
saya mahu lakukan ribut
kerna dalam hati ini sepertinya punya taufan
tidak puas
tidak mengerti
seperti tiada punya perasaan
kaca , dan kosong .

akan saya menjerit
dan teriakkannya
apa yang ada dalam hati ini
kosong
hati saya kosong .
dan saya telah menjadi pembohong .
*banjingan

No comments:

Post a Comment