Monday, October 11, 2010

BENCI



kau tahu tak . .
aku benci bila aku duduk berseorangan
aku benci bila aku teringatkan kau
aku benci bila aku kembali membaca kiriman pesanan mesej ringkas kau
aku benci bila aku melihat nama dan wajah kau
aku benci bila aku dengar orang tanye tentang aku dan kau
aku benci bila hati aku berkata yang aku rindukan kau .

tapi ternyata . .

aku selalu duduk berseorangan
aku selalu teringatkan kau .
aku selalu membaca mesej mesej kau
aku suka melihat nama dan wajah kau
aku sedih bila orang tanye tentang aku dan kau
aku selalu rindukan kau .

memang aku tak boleh tipu diri aku
aku bukan seorang pendendam
aku bukan seorang yang reti akan marah
aku mudah memaafkan seseorang
ape yang terjadi aku biarkan berlalu pergi
itu sebab kenapa
aku benci keadaan situasi begini
betul , aku benci !

aku benci !

aku benci bila aku rindu kan kau . .

*benar , aku rindu kan kau . maaf lah

No comments:

Post a Comment