Monday, July 22, 2013

" my name is selfish "

perlu ke aku angkat kaki?
perlu ke aku lari?
perlu ke aku bagi ruang antara satu sama lain?

aku tak kuat
aku tetap masih lemah seperti waktu dulu
dalam diri aku masih ada aku yang lepas lepas.

tergamak ke aku nak tinggalkan kau?
sanggup ke aku berdiri tanpa ada kau selepas ni?
aku bukan tanya pada diri kau
tapi aku tanya pada diri aku sendiri.

this is not about selfish
ini tentang kebaikan dan kesedaran.

aku tahu aku bukan baik mana
aku tahu aku bukan siapa siapa
pada mata tuhan pun aku ni masih kerdil.

cuma,
aku selalu fikir aku bukan yang terbaik buat kau
aku bukan siapa siapa pada mata kau.

jadi,
masih mau kau buangkan masa sisa sisa hidup kau bersama aku ini?

theres many people and couples
bercinta berbelas belas tahun
tapi kalau tak nampak apa yang telah kita buat pun
memang rugi dan tak berguna kan?

macam biasa,
im not someone yang special depan mata kau.

atau kalau suatu hari nanti
dengan ketiadaan aku
baru kau kenali dan nampak dengan apa yang telah aku buat selama ni?

terlambat.

No comments:

Post a Comment