Monday, November 5, 2012


" PENGORBANAN "

Aku rasa aku telah lakukan satu satunya pengorbanan yang paling besar dalam hidup aku
iaitu aku melepaskan seseorang yang benar benar aku terlalu sayang 
sayang tu hanya tuhan sahaja yang tahu 
hanya tuhan sahaja yang mengerti apa dalam lubuk hati aku ni.

Mungkin terlalu banyak kesilapan aku pada dia
mungkin aku betapa hina pada mata dia
mungkin kata kata dan perlakuan apa yang aku lakukan pada dia hanya perkara biasa
dan mungkin siapa aku sebenarnya ?

Kenapa susah sangat kita nak memiliki sesuatu itu menjadi milik kita ?
kenapa susah sangat aku akan menjadi milik dia ?
kenapa apa yang aku dan dia impikan susah nak dicapai ?
kenapa semua ni..

Hidup aku akan bergantung pada kata kata
andai ada jodoh tidak akan kemana
sebab aku tahu, aku akan tunggu kau sampai bila bila
sebab aku tahu aku tak nak rasakan perbezaan belaian seseorang lelaki melainkan kau

tuhan..

No comments:

Post a Comment