Wednesday, October 31, 2012



" BAHAGIA "

Setahun setengah kita masih bersama
hari hari pertama sehingga kini aku masih membilang hari bersama kamu
tanpa diduga terasa sebentar sahaja waktu itu berputar bersama engkau
maknanya apa? bahagia mungkin .
ya, aku bahagia berada di dalam dunia engkau .

untuk kehidupan aku kali ini
berbagai perkara dan rintangan aku laluinya
tapi aku tetap terus bersyukur
dengan adanya siapa engkau yang berada disisi aku, alhamdulillah .

kaulah yang pertama membuatkan aku bahagia sebegini
kaulah yang pertama membuatkan aku merasa benar benar di hargai
kaulah yang pertama membuatkan aku terasa ingin terus hidup bersama engkau selamanya
bolehkan ? insyaAllah .

terima kasih untuk setahun lebih bersama saya yang selebet ini
terima kasih untuk setahun lebih bersama saya yang cengeng ini
terima kasih untuk setahun lebih bersama saya yang comel ini
terima kasih untuk setahun lebih bersama saya yang gila ini
dan terima kasih untuk segala galanyalah !

saya harap cinta kita akan sampai ke garisan penamat yang terakhir bersama sama dengan apa yang kita harapkan . iloveyou !

No comments:

Post a Comment