Monday, November 5, 2012



" KALAULAH "

Sayang saya pada awak sikit pun tidak berubah
sebab saya nampak masa depan saya hanya bersama awak
cara macam mana lagi harus saya tunjukkan kasih sayang saya pada awak
bila awak mengatakan awak tak nampak apa pengorbanan dan sebuah penghargaan saya pada awak ?

Kadang kadang saya benci dengan diri sendiri
saya nak jerit teriak semua ada
saya terlalu sayangkan siapa awak
tapi orang takkan faham apa yang saya rasakan..

Sekarang saya kena melangkah hidup seorang diri tanpa awak
awak tak tahu betapa peritnya hati saya tanpa siapa awak di sisi saya
awak tak tahu betapa peritnya hati saya tanpa genggaman awak di tangan saya
dan awak tak tahu betapa peritnya hati saya sekarang nak meluahkan semua ni kat awak
semua tu awak takkan tahu .

Janji janji yang dulu mungkin semua tu akan tinggal kenangan
tempat tempat semua akan jadi kenangan juga
tapi awak tetap akan menjadi kenangan perkara yang terindah dalam hidup saya
sakitnya rasa sayang tanpa awak .

Kalaulah boleh awak jadi milik saya selamanya
saya rasa saya manusia paling bahagia dalam dunia ni
dan semua itu kalaulah..

Sakit macam mana pun syaa akan tetap teruskan hidup ini
saya akan ingat kata kata awak selalu
dan saya akan menjaga diri saya sebaik yang mungkin
saya janji..
tapi,
awak pun janji tau lepas ni jaga diri sebaik yang mungkin tanpa saya ?

Macam mana pun saya akan sentiasa berada disisi awak
tak kisah saya masih hidup atau pun mati
saya sayang awak
awaklah yang terindah .

*saya harap awak akan rasakan sayang saya selama ini , amin .


No comments:

Post a Comment