Monday, October 17, 2011

" TIGA PURNAMA "


terima kasih untuk purnama kita ynag ke tiga , aku harap dari bulan kita dapat melangkah ke tahun yang seterusnya bersama sama . sayang aku pada engkau hanya tuhan saja yang tahu bagaimana . sukar tuk aku jelaskan dengan kata kata . maaf jika seolah aku ni tampak seperti aku tidak menghargai siapa engkau . kadang kita sukar tuk menunjukkan perasaan sayang kita pada seseirang itu bagaimana . tapi , hanya kau dan aku saja akan merasa bagaimana sayangnya aku pada diri kau tu . makin hari makin lain perasaan aku pada engkau . banyak sudah kau lakukan untuk aku , apa yang aku mahu kan kau pasti ada berada di sisi aku . ah , aku buntu nak membalasnya bagaimana . cuma aku tak akan persiakan diri kau tu , aku tak akan membodohkan diri aku untuk benda yang lain .


kalau boleh , mahu saja aku tidak mahu lepaskan gengaman tangan aku pada engkau . erat lah pegangan tu , bawa aku ke dalam dunia kau tu . bawa aku ke garisan penamat kita secepat yang mungkin . haihh , rindu . rindu tu makin menjerit teriak ' oiiii , aku sayang kau . sayang aku lebih dari kau sayangkan siapa aku ni ' boleh tidak aku mahu jerit dari atas bukit ? kalau aku bisik kau saja boleh dengar apa tidak mungkin jika aku teriak dari atas bukit sana ?

dan terakhir sekali , terima kasih sangat sangat tidak terhingga . biar lah aku ucapkan perkataan terima kasih jauh mana pun . kasih kau tu lebih tinggi dari kata kata aku . terima kasih dan terima kasih sekali lagi .

#iloveyousomuchbaby

No comments:

Post a Comment