Tuesday, June 28, 2011

" dan untuk malam ini , air mata aku jatuh bercucuran di pipi sendiri . aku sendri tidak memahami akan hati dan perasaan aku . aku sendiri tidak dapat membuat keputusan yang benar yang mana benar atau tidak . Tuhan , apakah ini semua kau sedang menguji insan kerdil yang berada di sisi kau ini ? "

" dan untuk beberapa malam ini entah mengapa hati aku tidak enak , sepertinya ada sesuatu yang disembunyikan oleh seseorang belakang aku . seolah dia mahu memunculkan dirinya di hadapan aku , dan mengatakan sesuatu kata kata yang jujur . tapi dia takut . takut akan bayangnya sendiri " .

" apa pula permainan yang akan muncul di hadapan aku selepas ini ? bagaimana pula akan riaksi aku selepas ini ? sungguh aku tidak berdaya tuk berhadapan akan sesuatu yang sering terjadi dalam kehidupan seharian aku . aku letih akan permainan dunia ini . sampai bila Tuhan mahu uji akan kesabaran pendirian aku ini ? "

haihh , aku rapuh .

No comments:

Post a Comment