Sunday, December 26, 2010

KAU NAK TAHU TAK ?

kau nak tahu apa yang paling suka sesangat bila di ceritakan tentang perasaan seseorang tu ?
waa , seriously aku memang suka bile someone guys ni kalau suka akan kita , die diam je . die tak bagi tahu kita . macam mana ye aku nak cakap kan ? maksud aku die suka akan kite , tapi dia tak bagi tahu . dan die pendamkan perasaan die apa yang ada kat dalam hati dia . tak perlu lah terburu buru nak bagitahu yang die sayangkan kita or suka kan kite sesangat .

woaaa , bagi aku itu memang romantik gile kot . aku suka kalau aku sendiri dapat tahu atau dapat tahu dari kengkawan die yang katekan die suka akan kite . serious beb aku suka gile . bagi aku itu slaah satu perasaan romantik la kan bagi aku . tak tahu lah pada korang bagaimana pula . sebab aku ni memang suka pelik dan pelik . hihihi .

so , perkara kedua pula ialah tentang melamar . alah , nak di katekan 70% lelaki suka sangat melamar perempuan dlaam phone . kebanyakkan nye ialah , sebab ape ? tak berani dan malu . argh , come on la guys purpose la depan depan dan bagi tahu depan depan apa perasaan kau sebenarnya pda dia .

someone yang special in your life . u must to appreciate it and naahhhh ! haaah , aku respect gile kalau someone guy ni die terus terang depan depan pada kita dan melamar . woaaaaaaaaah ! serious aku tabik , gentle tak gentle kau bole wat cm tu kat aku ? haaha . baru lah cool dude ! bagitahu tentang perasaan dalam mesej perkara biase je tu cm zaman kanak kanak je . cube tgok cam budak kecik kecik zaman skarang , siap jerit kat dak pompuan yang die suka kan tu kuat kuat berbunyi " saya sukaaa awak " jangan main main dak kecik kecik zaman skarang . hati die tulus tu . haahaa .

* ni dua perkara yang paling aku terapkan . seriously aku memang suka sesangat dua perkara ni .

No comments:

Post a Comment