Saturday, July 9, 2011

DAN . .

" Dan untuk besok pagi , aku akan mulakan kehidupan aku yang baru . kehidupan yang sakit seperti sedia kala . cemburu mungkin dunia ini akan bila aku temui kebahagiaan sama seseorang . tuhan sedang menguji tahap kesabaran pendirian aku .

Dan bermula untuk malam ini , aku akan rindukan akan diri seseorang . rindu suara , rindu kata katanya dan segala galanya . aku akan rindukan semuanya tentang dia . aku hargai dengan apa yang telah hadir dalam hidup aku , meskipun walau hanya cuma sementara ianya membuatkan aku gembira terasa akan sayang itu .

Dan bermula besok hari , aku akan melihat teman teman , manusia manusia yang bergembira dengan pasangan masing masing . hanya aku seperti sedia kala sekali lagi . aku buntu , aku dungu , aku menjadi tidak tentu arah . sakit rasanya .

Dan untuk hari ini , ianya agak perti aku untuk merasakannya . sekali lagi ianya terjadi , sekali lagi ianya hadir tanpa diundang . walau bagaimana pun aku ucapkan selamat datang dan teruskan lah kau hadir dalam kehidupan aku ini sampai sejauh mana kau bisa membuatkan aku tangis seperti ini selalu . terima kasih dunia ! " .

*sial rasa ini .

No comments:

Post a Comment