Friday, March 25, 2011

SAYA

kalau dibacarakan tentang kata hati saya , perasaan saya , cinta saya , sayang saya pada seseorang itu sememangnya saya adalah insan yang ikhlas menyayangi siapa awak dalam hidup saya . terlalu tinggi cinta hati saya jika dibandingkan insan lain meskipun saya tidak menunjukkan kasih sayang saya pada awak .

kalau dibacarakan tentang hati saya , perasaan saya , cinta saya , sayang saya pada seseorang itu , hanya pada dia saja yang tahu akan bagaimana betapa sayangnya saya pada si dia . hanya dia saja yang layak merasakan kasih saya , sayang saya pada dia . hanya dia , ya hanya dia .

kalau dibacarakan tentang hati saya , perasaan saya , cinta saya , sayang saya pada seseorang itu , betapa setianya saya pada dirinya . betapa ikhlasnya hati saya pada si dia , betapa mendalamnya kata hati hati saya untuk dia . yang sememangnya betapa sungguh nya kasih saya pada si dia .

kalau dibicarakan tentang hati saya , perasaan saya , cinta saya , sayang saya pada seseorang itu , betapa sedihnya saya bila hati saya seolah olah yang saya tidak bermakna baginya , tidak menghargai olehnya . lantas mengecewakan hati saya sekali lagi .

sebenarnya saya lali dan sudah terlalu penat sangat untuk menghadapi semua ini . perasaan membuak buak kecewa , sedih dan penat segalanya . tapi andai kalau saya membukakan pintu hati saya pada seseorang itu , adakah perkara serupa yang akan jadi pada diri saya ? saya buntu . saya takut .

sebenarnya , siapa saya dalam hati awak ?

*saya kecewa , saya sedih bila saya dipinggirkan . :'(

2 comments:

  1. saya adalah insan yang ikhlas menyayangi siapa awak dalam hidup saya. marilah kita bersama makan lolipop.. bahahahahahahaah

    ReplyDelete